Introductie

REGIO UTRECHT | 40 UUR PER WEEK | DETAVAST – 1500 UUR

Voor onze directe eindklant zijn wij op zoek naar een enthousiaste en ervaren Supportmedewerker, die een echte kartrekker is. 

Functie

Onze klant is een grote organisatie met in totaal bijna 10.000 medewerkers. Op het hoofdkantoor in de regio Utrecht werken ca. 300 tot 350 medewerkers.


De afdeling ICT waarborgt de continuïteit op ICT-gebied en is verantwoordelijk voor het informatiemanagement binnen de organisatie en de ICT helpdesk. De afdeling levert vier verschillende ICT-diensten te weten; werkplekbeheer (inclusief levering ICT-middelen), applicatiebeheer, systeembeheer en netwerkbeheer. In totaal werken er ca. 25 medewerkers op de ICT-afdeling.


Er zijn vorig jaar 2 organisaties samengegaan en men zit momenteel in de transitiefase, waarbij op ICT-gebied alles geïntegreerd moet worden, wat veel projecten met zich meebrengt naast de dagelijkse beheerwerkzaamheden. Hierdoor is de werkdruk op de servicedesk hoog en komen er dagelijks zo’n 200 tickets binnen. Het team is nog redelijk junior, de gemiddelde leeftijd van de Servicedesk Medewerkers is tussen de 20 en 30 jaar.


De organisatie is daarom op zoek naar een Servicedesk medewerker die er flink de schouders onder gaat zetten. Enerzijds help je mee om de grote hoeveelheid aan tickets op te lossen en achterstanden in te halen. Anderzijds zal je gaan meedenken met het verbeteren van de servicedesk. Je zal adviezen gaan geven om zaken te automatiseren en verbeteren, zodat het aantal tickets zal gaan dalen. Je wordt een vraagbaak voor de andere Servicedesk Medewerkers zodat zij hun kennis kunnen uitbreiden en zelf meer tickets kunnen gaan oplossen.

Functie-eisen

Als Servicedesk Medewerker voldoe je aan de volgende eisen:

  • Een afgeronde ICT-opleiding op MBO niveau 4;
  • Goede beheersing van Nederlands, van Engels is een pré;
  • Resultaat – en klantgerichte houding, je kunt je goed verplaatsen in de situatie van de klant;
  • Je hebt al een aantal jaren ervaring als Servicedesk Medewerker en kunt jouw kennis overbrengen op anderen;
  • Je hebt ervaring met het maken van verbetervoorstellen;
  • Je hebt ervaring met TOPdesk en Microsoft gebaseerde serveromgevingen;
  • Je beschikt over functionele kennis van Microsoft Office 365, Windows 10 en MDM;
  • Je hebt kennis van iOS en Android.

Op dit moment heeft de klant voldoende detacheringscapaciteit. Daarom is inhuur momenteel geen optie. Alleen een detavast kandidaat komt in aanmerking voor een plaatsing.

Inlichtingen

Voor meer informatie over deze aanvraag, kun je terecht bij Judith en Monique. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 0162-484940 of via people@ietee.nl.

Ben je geïnteresseerd in deze opdracht? Dan ontvangen wij graag de volgende informatie van je:

  • Een uitgebreid profiel/cv, waarin de gevraagde kennis en ervaring duidelijk is beschreven;
  • Het gewenste tarief, exclusief BTW en inclusief reiskosten;
  • Beschikbaarheid en eventuele geplande vakanties.
  • Een (korte) motivatie;
  • Minimaal 1 referenties.