Introductie

REGIO MIDDEN-DELFLAND | 40 UUR | 1500 UUR (DETAVAST)

Voor onze directe en exclusieve eindklant in de regio Midden-Delfland (Zuid-Holland) zijn wij op zoek naar een Skilled Servicedesk Medewerker op detavast basis. 

Functie

De Servicedesk is het centrale team voor het monitoren en oplossen van storingen (incidenten) en serviceaanvragen en is onderdeel van de ICT-afdeling. Samen met je collega’s stem je af wie welke werkzaamheden oppakt. Naast het uitvoeren van de dagelijkse werkzaamheden kom je zelf met voorstellen voor structurele verbeteringen in werkwijzen, procedures en systemen.

Je komt te werken in een prachtig nieuw pand, in eendynamische omgeving met veel ruimte voor ontwikkeling, binnen een familiebedrijf dat al meer dan 100 jaar bestaat en is uitgegroeid tot één van de grootste spelers binnen haar bedrijfstak.Iedereen werkt hard, maar er is zeker ook aandacht voor jou als persoon.


Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden in deze functie zijn:

  • Fungeren als aanspreekpunt voor vragen van onze gebruikers en het bieden van eerstelijns oplossingen bij problemen/storingen.
  • Aannemen, registreren en correct afhandelen van problemen/storingen in het ticketsysteem.
  • Informeren van de gebruiker gedurende het proces.
  • Beheren van gebruikers en ICT materiaal in de CMDB en Active Directory.
  • Installeren van werkplekken.
  • Inrichten van mobile devices.
  • Opstellen van gebruikershandleidingen, werkinstructies en testscenario’s.
  • Toezien op de informatiebeveiliging, waaronder toegangsrechten en beveiligingsprogramma’s.

In deze functie draai je één keer per maand ook mee in de telefonische consignatiedienst. Je bent daarnaast bereid om af en toe werkzaamheden te verrichten vanuit andere vestigingen.

Functie-eisen


Met jouw ICT-kennis ben je in staat om een probleem van een gebruiker om te zetten in een juiste oplossing. Je luistert goed en probeert zoveel mogelijk incidenten zelfstandig op te lossen. Hierbij werk je nauwkeurig, want de incidenten die binnenkomen kunnen veel impact hebben op het werk van de gebruiker. In deze functie krijg je vaak te maken met hectische omstandigheden. Zaken lopen niet altijd zoals verwacht, maar omdat je stressbestendig bent zie je dat als een uitdaging. Het omgaan met mensen gaat je goed af, je bent niet bang voor een praatje en je kunt mensen goed op hun gemak stellen. Met jouw positieve instelling denk je in kansen en oplossingen.


Wat zoeken wij?

  • Je hebt een afgeronde ICT-gerichte MBO 4 opleiding
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie
  • Je bent ITIL-gecertificeerd
  • Je hebt ervaring met TopDesk
  • Je hebt een goede kennis van Office365 en Active Directory en bij voorkeur van Azure
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift, zowel in het Nederlands als in het Engels
  • Je hebt een salariswens van maximaal € 3.000,00 per maand, bij een vast dienstverband
  • Je bent woonachtig in de regio Delft

Inlichtingen

Voor meer informatie over deze aanvraag, kun je terecht bij Judith en Monique. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 0162-484940 of via people@ietee.nl.

Ben je geïnteresseerd in deze opdracht? Dan ontvangen wij graag de volgende informatie van je:

  • Een uitgebreid profiel/cv, waarin de gevraagde kennis en ervaring duidelijk is beschreven;
  • Het gewenste tarief, exclusief BTW en inclusief reiskosten;
  • Beschikbaarheid en eventuele geplande vakanties.