Introductie

REGIO GELDERLAND | 24 – 36 UUR | 6 MAANDEN +

Voor onze klant in Gelderland zoeken wij een ervaren ServiceDesk Coördinator met ruime ervaring o.h.g.v. incidentmanagement, Topdesk.en het verbeteren en standaardiseren van processen en uitwerken van werkbeschrijvingen.

Organisatie

De ICT Servicedesk bestaat uit drie teams: De centrale Servicedesk, de Servicepunten op locatie en het team Logistiek & Mobiel. Met deze drie teams helpt de klant dagelijks een kleine 4.000 eindgebruikers met hun werkomgeving. Om de dienstverlening te verbeteren is een door-ontwikkelplan gemaakt.

Functie

Voor de ICT Servicedesk zijn wij op zoek naar een Senior Coördinator. Twee huidige senior medewerkers zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken. Zij leggen verantwoording af aan de manager Servicedesk en het DT. Op dit moment zijn er meerdere verbetervraagstukken waar men invulling aan willen geven. Daarom is men tijdelijk op zoek naar een energieke en hands-on Senior Coördinator die de senior medewerkers gaat helpen de verbeteringen (waar mogelijk) aan te vullen en te implementeren. De focus ligt op communiceren, bewaken en oplossen.


Wij zoeken iemand die direct kan starten in de rol van Senior Coördinator Servicedesk. Je duikt in TopDesk en krijgt meteen een goed overzicht van “what needs to be done”. Vervolgens organiseer je daadwerkelijke acties met het team. In de overige tijd ben je op zoek naar afwijkingen (goed en fout) en monitort de lopende projecten, zowel binnen de Servicedesk als bij overige ICT-projecten.

Wij vragen expliciet iemand die niet alleen coördinerend is op het gebied van meldingen en wijzigingen, maar juist ook de organisatorische kant kan oppakken. Denk hierbij aan bezetting, bewaking, verbeteringen initiëren en implementeren.

Functie-eisen

De volgende functie-eisen, zijn knock-out criteria:

  • Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 3 jaar ervaring met Topdesk (management-)rapportages en Excel- draaitabellen en -analyses.
  • Minimaal 3 jaar ervaring met het coördineren van een Skilled Servicedesk binnen een organisatie met 3000+ eindgebruikers.
  • Recente ervaring vanaf 2015 binnen een gemeentelijke organisatie.
  • Je bent inzetbaar vanaf 1 juli tot en met 31 december 2021 voor 24 tot 36 uur per week. De kans op verlenging van de opdracht na 31 december is groot, tot een maximum van tweeënhalf jaar.

Daarnaast zijn onderstaande functie-eisen van groot belang:

  • Kennis en ervaring met incidentmanagement op ICT-gebied.
  • Kennis en ervaring met Kennisbank en standaardoplossingen in Topdesk.
  • Ervaring met Selfserviceportal in Topdesk.
  • Ervaring met het verbeteren en standaardiseren van processen en uitwerken van werkbeschrijvingen.

Belangrijke persoonlijke competenties:

  • Je communicatieve en sociale vaardigheden zijn goed ontwikkeld, je communiceert makkelijk en correct zowel naar klanten en management als externe leveranciers.
  • Je hebt een “hands-on”mentalitieit.
  • Je bent in staat om projectmatig te werken.
  • Ten slotte ben je stressbestendig en analytisch.

Inlichtingen

Voor meer informatie over deze aanvraag, kun je terecht bij Judith en Monique. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 0162-484940 of via people@ietee.nl.

Ben je geïnteresseerd in deze opdracht? Dan ontvangen wij graag de volgende informatie van je:

  • Een uitgebreid profiel/cv, waarin de gevraagde kennis en ervaring duidelijk is beschreven;
  • Het gewenste tarief, exclusief BTW en inclusief reiskosten;
  • Beschikbaarheid en eventuele geplande vakanties.