Introductie

REGIO AMSTERDAM | 32 UUR | 7 MAANDEN+

Voor onze eindklant, een gemeente in de regio Amsterdam, zijn wij op zoek naar een Applicatiebeheerder Suite4SD voor een opdracht van minimaal 7 maanden, met optie tot verlenging.

Organisatie

De afdeling A&I van de gemeente bestaat uit de teams Advies & Projecten, Infrastructuur, Applicaties, Informatievoorziening en Basisinformatie. De afdeling A&I is verantwoordelijk voor ICT beheer en onderhoud, het projectmanagement en advies, de object gebonden basisinformatie en de documentaire informatievoorziening.

Het team applicaties (bestaande uit 21 medewerkers) is op zoek naar een Applicatiebeheerder Suite4DS. Als Applicatiebeheerder beheer je Suite4SD en de diverse subsystemen. Je taken bestaan uit het uitvoeren van het regulier technisch- en functioneel beheer.

Functie

  • Het signaleren, registreren en oplossen van storingen en foutmeldingen (helpdesk).
  • Ondersteuning bieden bij gebruikersvragen.
  • Beheer en inrichting van autorisaties.
  • Het wijzigen en optimaliseren van werkprocessen in samenwerking met de vakafdeling.
  • Handleidingen en instructies maken.
  • Controleren en oplossen van problemen bij het berichtenverkeer.
  • Uitvoeren dagelijkse procedures zoals periodieke betaalruns, debiteurenbeheer, WMO & jeugd verwerking.

De focus ligt op continuering van de gebruikersondersteuning en de uitvoering van bovengenoemde dagelijkse taken. Er is momenteel piekbelasting in het sociaal domein i.c.m. met de digitalisering en de werkzaamheden rondom Covid-19. Om deze reden kiezen wij voor tijdelijke inhuur.

Functie-eisen

  • Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding;
  • Je hebt minimaal 3 jaar recente en relevante werkervaring als technisch en functioneel applicatiebeheerder bij of voor een gemeentelijke organisatie;
  • Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring als applicatiebeheerder Suite4SD/GWS4All;
  • Je hebt ervaring minimaal 1 jaar werkervaring met het opstellen van rapportages in Cognos en het gebruik van SQL en kennis van het datamodel van de Suite4SD;
  • Je hebt minimaal minimaal 1 jaar werkervaring met de financiële administratie binnen de Suite4SD, onder andere de uitkeringen, debiteurenbeheer, herberekeningen;
  • Je hebt minimaal ervaring minimaal 1 jaar werkervaring met het signaleren, registreren en oplossingen van storingen en foutmeldingen binnen het pakket, en het registreren hiervan in TOPdesk;
  • Je hebt ervaring met SQL Oracle en TOAD/SQL-developer;
  • Je hebt ervaring met Suite4Sociale Regie;
  • Je hebt kennis van en ervaring binnen het sociaal domein;
  • Je beschikt over je eigen Device (de gemeente werkt volgens het BYOD principe).


Als Applicatiebeheerder Suite4DS beschik je over de volgende competenties:

  • Klantgericht
  • Resultaatgericht
  • Betrouwbaar
  • Communicatief vaardig
  • Initiatiefrijk
  • Leergierig
  • Samenwerken
  • Oordeelsvorming
  • Analytisch vermogen
  • Overtuigingskracht

Inlichtingen

Voor meer informatie over deze aanvraag, kun je terecht bij Judith en Monique. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 0162-484940 of via people@ietee.nl.

Ben je geïnteresseerd in deze opdracht? Dan ontvangen wij graag de volgende informatie van je:

  • Een uitgebreid profiel/cv, waarin de gevraagde kennis en ervaring duidelijk is beschreven;
  • Het gewenste tarief, exclusief BTW en inclusief reiskosten;
  • Beschikbaarheid en eventuele geplande vakanties.
  • Minimaal 1 referentie.

Je dient in één A4 gemotiveerd aan te geven hoe je invulling wilt geven aan de opdracht (zoals geformuleerd in de opdrachtomschrijving). Daarnaast geef je in de brief een toelichting over hoe je je opdrachten succesvol hebt afgerond. Welke resultaten heb je behaald? Daarbovenop geef je concreet aan hoe je deze opdracht invulling gaat geven. De brief wordt getoetst aan de hand van de omschreven opdracht en competenties in de kandidaat omschrijving.

Na gunning dient een VOG te worden aangevraagd en overlegd.